• فرم سفارش اینترنت پرسرعت 2020 مخابرات آ.شرقی

  • تعرفه اینترنت پرسرعت مخابرات ایران

فرم ثبت شکایات

مشخصات متقاضي:

پشتیبانان آنلاین هادی نت: | | | تلفن : 422.222.14


از آنجائیکه رضایت کاربران یکی از اهداف مهم هادی نت است، لذا هادی نت در نظر دارد تا کیفیت خدمات اینترنت خود را در راستای افزایش رضایتمندی شما ارتقاء دهد:

مشترکین محترم سرویسهای اینترنت پرسرعت هادی نت می توانند جهت طرح شکایت از خدمات اینترنتی و پشتیبانی، فرم رسیدگی به شکایات را تنظیم و برای ما ارسال کنند.
هادی نت در کمترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی به انتقادات و شکایات شما مشترکین عزیز اقدام خواهد کرد.
هادی نت ، فقط مشترکینی که از طریق دفتر مرکزی و نمایندگان و همکاران زیر مجموعه خریداری نموده اند را می تواند رسیدگی نماید ، در صورت خرید از سایر نمایندگان به اداره مخابرات مرند - واحد فروش ADSL مراجعه نمایید و یا با 2020 تماس حاصل فرمائید.
لطفا محل خرید سرویس اینترنت را مشخص کنید

خرید سرویس از:
لطفا محل خرید سرویس اینترنت را مشخص کنید
موضوع شکایت
لطفا نوع شکایت خود را مشخص كنيد
نام و نام خانوادگي مشترك: (*)
لطفا نام و فامیل خود را جهت پیگیری درج نمائید
نام و نام خانوادگی متقاضی
شماره خط ADSL : (*)
لطفا شماره تلفن 10 رقمي تلفن ADSL خود را بدون صفر وارد نماييد
شماره تلفن ADSL
شماره موبایل : (*)
لطفا شماره همراه خود را جهت پیگیری درج نمائید.
ایمیل :
لطفا ایمیل صحیخ خود را وارد کنید
نحوه تماس با شما :
ورودی نامعتبر
شرح موضوع :
در صورت داشتن توضيحات وارد نماييد
مختصر و مفید بنویسید همراه با ذکر دقیق تاریخ
کد امنیتی : (*) کد امنیتی :
  بازآوری
كد امنيتي را از روي عكس وارد نماييد

در شبکه های اجتماعی

   

آمار بازدیدکنندگان سایت

335024
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
5
153
158
334109
1011
1257
335024
آی‌پی شما: 35.172.201.102
امروز: دوشنبه، 19 آذر 1397